مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 17:452021-02-09اقتصادي

تجهیز اراضی کشاورزی عامل حل مشکلات حوزه برنج است


رییس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر ضرورت توجه به اجرای طرح تجهیز اراضی کشاورزی، گفت: اجرای این طرح به کاهش قیمت تمام شده برنج کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول فرخی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گیلان، بیان کرد: با توجه به مزیت های خدادادی گیلان نیازمند توسعه خلاقانه در مسیر آمایش سرزمینی و توسعه پایدار هستیم.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه محور توسعه در گیلان در حوزه کشاورزی، صنعت، دریا و گردشگری است، عنوان کرد: اگر وابستگی و پیوستگی در سطح کلان ایجاد نشود به اهداف اقتصاد مقاومتی نخواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان علی رغم سرسبزی های استان در فقر هستند، تصریح کرد: در بحث صنعت حدود 14 سال متضرر شدیم و بزرگترین کارخانجات استان محروم از دلارهای 7 هزار تومانی شدند.

فرخی با تاکید بر اینکه در حوزه کشاورزی در مقایسه با سایر استان ها مظلومیت داریم، افزود: یکی از عوامل مؤثر در بحث قیمت تمام شده برنج، تجهیز اراضی است که اگر این طور بود شاهد کاهش قیمت تمام شده با حاشیه سود بالا بودیم.

رییس مجمع نمایندگان گیلان اضافه کرد: کاشت چای برای کشاورزان صرفه اقتصادی ندارد و آنها از روی اجبار به شغل پدری خود روی آورده اند لذا باید چاره اندیشی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز اراضی کشاورزی عامل حل مشکلات حوزه برنج است

تجهیز اراضی کشاورزی عامل حل مشکلات حوزه برنج است