مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 15:452021-02-09اقتصادي

بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان افتتاح می شود


فرماندار شهرستان تویسرکان از افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی خبر داد و گفت: پروژه ساختمان سلف سرویس دانشکده فنی مهندسی خیرساز به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز پروژه های عمرانی با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و تنی چند از مسوولان با همراهی خبرنگاران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نخستین پروژه افتتاح سلف سرویس دانشکده فنی و مهندسی در متراژ یک هزار و 800 متر مربع با صرف 10 میلیارد تومان امروز به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد، این پروژه کاری ارزشمند از خیر نیک اندیش سیدمحمد ذوالفقاری در تویسرکان است، 7 میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبار تخصیصی را خیر پرداخت کرده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان از افتتاح بیمارستان توسط خیران در تویسرکان خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه حلقه ارتباط بین صنعت و دانشگاه  را برقرار کنیم از در نطر گرفتن 600 میلیون تومان از کمیته برنامه ریزی برای راه دسترسی دانشکده فنی و مهندسی خبر داد و خاطر نشان کرد: مجوز پذیرش دانشجوی دختر دانشکده فنی و مهندسی گرفته شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه باید تلاش ما بر ارتقای دانشکده فنی و مهندسی شهرستان به دانشگاه معطوف شود اظهار کرد: تحصیلات تکمیلی در حوزه و صنعت و کشاورزی هم به ویژه در محصولات سیر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان افتتاح می شود

بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان افتتاح می شود