مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 14:402021-02-09سياسي

واکنش جبهه پایداری به نامه به رییسی برای حضور در انتخابات 1400


سخنگوی جبهه پایداری در واکنش به این خبر که برخی نمایندگان برای حضور رییسی در انتخابات 1400 امضا جمع کرده اند، گفت: من فکر نمی کنم چنین اتفاقی در مجلس رخ داده باشد، - البته در مجلس طی ساعات روز اتفاقات متعددی رخ می دهد و از جانب ما قابل تکذیب نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، سخنگوی جبهه پایداری موضع این تشکل درباره نامه به سید ابراهیم رییسی به منظور دعوت برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

مجید متقی فر عضو شورای مرکزی و سخنگوی جبهه پایداری درخصوص خبر جمع آوری امضا به منظور دعوت از رییسی برای انتخابات 1400 در صحن مجلس و اینکه گفته می شود این اقدام توسط نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری انجام شده است، ضمن اظهار بی اطلاعی از چنین اقدامی گفت: من فکر نمی کنم چنین اتفاقی در مجلس رخ داده باشد، البته در مجلس طی ساعات روز اتفاقات متعددی رخ می دهد و از جانب ما قابل تکذیب نیست.

وی ادامه داد: در میان نمایندگان بعضی افراد رسماً عضو پایداری هستند اما بعضی افراد هم گفتمانی به پایداری نزدیک هستند و من با توجه به آنکه از جزییات این مساله در درون مجلس بی اطلاعم نمی توانم وقوع آن را رد کنم.

اما آنچه که می توانم بگویم این است که جبهه پایداری به جمع بندی و مصداق در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نرسیده است و اگر به مرحله پایانی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جبهه پایداری به نامه به رییسی برای حضور در انتخابات 1400

واکنش جبهه پایداری به نامه به رییسی برای حضور در انتخابات 1400