مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-09فرهنگي

طراح سوال جنجالی از پژمان جمشیدی: حق با تو بود


فردی که سوال او از پژمان جمشیدی در نشست مطبوعاتی فیلم «خط فرضی» واکنش های منفی زیادی در پی داشت، توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.

- فردی که سوال او از پژمان جمشیدی در نشست مطبوعاتی فیلم خط فرضی واکنش های منفی زیادی در پی داشت، توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.

امیر فرض اللهی طی یادداشتی که مخاطب آن پژمان جمشیدی است و آن را برای ایسنا ارسال کرده است، نوشت: روانشاد علی معلم و پیش کسوتان مطبوعات، ما را بدعادت کرده اند؛ ما که بنا به تیپ، قیافه، ریش، فکل و .

به مطبوعات وارد نشده ایم عادت کرده ایم جلسات نقد و بررسی فیلم ها در جشنواره فیلم فجر اقناعی باشد و تا جایی که استدلال برتری نشنیده ایم به گفت وگو ادامه دهیم.

یکی از بزرگ ترین افرادی که اینگونه جلسات را مدیریت می کرد و باعث ایجاد گفت وگوی پرحاصل مطبوعات با سازندگان آثار می شد، روانشاد علی معلم بود.

این روشی که اکنون مُد شده حاصل عدم تحمل و پذیرش نقد در ادوار مختلف ده های اخیر توسط دبیران مختلف جشنواره است که جلسات نقد و بررسی فیلم را به جلسات پرسش و پاسخ تبدیل ساخته اند؛ به عبارتی دیگر از آنجا که آن شیوه قبلی به سبک دوران سیدمحمد خاتمی و قبل از آن، برای دبیران جشنواره فیلم فجر از 1384 به بعد {بسته به قامت فکری دبیران مختلف} کم و بیش قابل تحمل و پذیرش نبود؛ نقدها را برنمی تاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراح سوال جنجالی از پژمان جمشیدی: حق با تو بود

طراح سوال جنجالی از پژمان جمشیدی: حق با تو بود