مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-09سياسي

هجمه های رسانه ای دشمن به نفع انقلاب و ایران به اتمام خواهد رسید


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هجمه های رسانه ای دشمن به نفع انقلاب و ایران به اتمام می رسد، چرا که نگاه های اندیشمندان را به سمت ما جلب کرده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد رضایی صبح سه شنبه در جلسه همکاران شاغل در مجموعه تبلیغات اسلامی با اشاره به بخش های مهم تاریخ انقلاب اسلامی اظهارکرد: رژیم پهلوی تلاش می کرد تا مرجعیت بعد از فوت مرحوم آیت الله بروجردی به خارج از کشور منتقل شده و در نجف بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بعد از این قضایا لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی را به تصویب رساند، بیان کرد: در اینجا بود که امام (ره) به شدت با این لایحه مخالفت و نسبت به عواقب آن هشدار داد.

رضایی با اشاره به اینکه در این لایحه قید مسلمان بودن را برای انتخاب شوندگان برداشته و زمینه برای حضور بهاییان فراهم شد، ادامه داد: همچنین مسئولینی که انتخاب می شدند، لازم نبود حتماً براساس قرآن سوگند یاد کنند.

وی با بیان اینکه چنین لایحه ای برای مردم یک کشور اسلامی و شیعی بسیار ناپسند بود، افزود: این موضوع آغاز انقلاب اسلامی بود که تا سال 57 ادامه داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با توصیه به جوانان برای مطالعه تاریخ و خاطرات درباریان شاه و رژیم پهلوی گفت: با مطالعه این خاطرات درمی یابیم که شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه های رسانه ای دشمن به نفع انقلاب و ایران به اتمام خواهد رسید

هجمه های رسانه ای دشمن به نفع انقلاب و ایران به اتمام خواهد رسید