مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-09سياسي

روایت مبارز بوشهری از اسکورت امام تا ولوله در بندر+ تصاویر


در این گفت وگو خاطرات ناگفته و نانوشته سلمان بحرانی از اولین دیدار با امام خمینی(ره)، حضور در کنار مقام معظم رهبری، شهادت شهید ابوتراب عاشوری پرچمدار انقلاب در استان و نیز حال و هوای بوشهر در ایام پیروزی انقلاب اسلامی روایت شده است.

- خبرگزاری فارس - بوشهر، سیدحسین موسوی؛  امروز با گذشت سال ها، حرکت انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان های آن، همان حرکت، اهداف و آرمان هایی است که امام عظیم الشأن در بهمن 57 ترسیم کردند و ملت قدرشناس و هوشیار ایران اسلامی در طی این 42 سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان قدردان این میراث ارزشمند و دستاوردهای گران سنگ آن هستند.

انقلاب اسلامی آغاز طلوع خورشید تابان و درخت تنومندی است که برای به ثمر نشستن آن شهدای زیادی جان خود را تقدیم کردند تا این درخت پربار به ثمر بنشیند.

بی شک در این میان فجر آفرینانی بودند و هستند که در آن زمان به صحنه آمدند و مقابل رژیم طاغوتی قد علم کرده و سینه سپر کردند تا ایران را از اسارت طاغوت، ظلم و زر و زیور نجات دهند.

در این گفتگو به سراغ یکی از همین فجر آفرینانی رفتیم که در آن روزهای پرشکوه و جاودان، حرف ها و خاطرات ناگفته و نانوشته زیادی داشت.

  سلمان بحرانی فرزند عبدالحسین متولد 1334 بخش بردخون تحصیلات دوره ی ابتدایی خود را در بردخون گذراند و سپس به پیشنهاد دایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مبارز بوشهری از اسکورت امام تا ولوله در بندر+ تصاویر

روایت مبارز بوشهری از اسکورت امام تا ولوله در بندر+ تصاویر