مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:402021-02-09بين الملل

تشدید تدابیر امنیتی کنگره در آستانه استیضاح ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در آستانه برگزاری دومین جلسه استیضاح ترامپ و علیرغم گذشت بیش از یک ماه از حادثه حمله به کنگره، فضای امنیتی فوق العاده بار دیگر بر ساختمان قانون گذاری این کشور سایه انداخته که نشان دهنده ترس مقامات فدرال از تهدید .

- در حالی که تنها چند ساعت به آغاز جلسه استیضاح رییس جمهور جنجالی سابق آمریکا باقی مانده، فضای امنیتی کنگره از ترس وقوع اتفاقات مشابه حوادث ششم ژانویه تشدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در آستانه برگزاری دومین جلسه استیضاح ترامپ و علیرغم گذشت بیش از یک ماه از حادثه حمله به کنگره، فضای امنیتی فوق العاده بار دیگر بر ساختمان قانون گذاری این کشور سایه انداخته که نشان دهنده ترس مقامات فدرال از تهدید ها علیه قانون گذاران و ساختمان های فدرال است.

اعضای گارد ملی آمریکا همچنان در حال گشت زنی در فضای بیرونی ساختمان هستند و در برخی قسمت ها بالای حصار های 8 فوتی (حدود دو متر و نیمی) غیرقابل صعود سیم های خاردار نصب شده است.

داخل سالن های ساختمان هم همه 9 مدیر دموکرات جلسه استیضاح در احاطه تدابیر امنیتی مشغول مذاکره و برگزاری جلسه هستند.

منابع مطلع در گفتگو با شبکه سی ان ان از تداوم افزایش تدابیر امنیتی اطراف ساختمان کنگره، علاوه بر داخل آن خبر دادند و دلیل بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تدابیر امنیتی کنگره در آستانه استیضاح ترامپ

تشدید تدابیر امنیتی کنگره در آستانه استیضاح ترامپ