مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-09اقتصادي

محدوده پوشش دهی قالیشویی پاکمهر


شروع به کار قالیشویی پاک مهر نخست در سال1383درشهرتهران آغاز شد.

با توجه به رشد مستمر این مجموعه در سالهای بعد کارخانه دوم خود را در شهرستان نیشابور تاسیس نمود که هم کنون هردو مجموعه فعال می باشند.

این شرکت قالیشویی معتبر با ارائه خدمات کم نظیر و مطمئن خود توانسته جایگاه ویژه و ممتازی را در بین قالیشویی های مجاز و نامی در هر دو شهر به خود اختصاص دهد و به خوش قولی و کیفیت شستشو شهرت یابد.

از آنجا که این مقاله درخصوص پوشش پایتخت است، ما برآنیم که مناطق پوشش دهی این قالیشویی را در تهران ذکر کنیم، در سال های اول پاکمهر تنها مناطق واقع در غرب تهران را تحت پوشش داشت اما در گذر زمان هر ساله این پوشش خدماتی گسترش یافت بطوری که امروزه تمام مناطق 22 گانه کلانشهرتهران را از شمال غرب و شمال شرق تا مرکز شهر و جنوب شرق جنوب غرب را در بر گرفته است.

پوشش خدماتی پاک مهر در غرب و شمال غرب تهران: قالیشویی پاک مهر از میدان تجریش درمنطقه یک شمال غرب تا صالح آباد منطقه نوزده در جنوب غرب را تحت پوشش سرویس خدمات قالیشویی دارد که البته حتی محلات بالای میدان تجریش چون محله دربند و درکه در شمال و محلات پایین محله صالح آباد که در حاشیه اتوبان تهران قم قرار دارند نیز شامل این سرویس دهی میشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدوده پوشش دهی قالیشویی پاکمهر

محدوده پوشش دهی قالیشویی پاکمهر