مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-09فرهنگي

توضیح گبرلو درباره ماجرای سوال جنجالی از پژمان جمشیدی


محمود گبرلو مجری نشست های مطبوعاتی جشنواره فیلم فجر در پی سوال جنجالی یک منتقد از پژمان جمشیدی که واکنش های منفی زیادی را در پی داشت، توضیحاتی را ارائه کرد.

گبرلو در پی انتشار مطلبی با عنوان پژمان جمشیدی لایق آن حرف ها نبود توضیحاتی را برای ایسنا ارسال کرده است که در ادامه می خوانید: اتفاقات نشست خبری فیلم خط فرضی بحث های مختلفی را در میان اهالی رسانه ایجاد کرد.

برخی گلایه مند بودند که چرا آن سوال را خواندم! 1.

مسئول جلسات طبق قوانین جشنواره مسئول نظم و هماهنگی و نظارت بر نشست است که منجر به تنش غیرمطلوب نشود یا اگر از بحث خارج شدند با دانش و سواد و تسلطش مسیر را به جای اصلی هدایت کند.

2.

مسئول نشست خبری نباید سوال و یادداشتی را حذف یا اصلاح کند بلکه باید عین مطلب مکتوب را با همان لحنی که خبرنگار نوشته بخواند تا شائبه تحریف و سانسور ایجاد نشود.

بنابراین در این جلسه علیرغم میل شخصی و با شرمندگی متن را کامل خواندم و آنجا که خوانا نبود از خبرنگار خواستم اگر مایل است تکمیل کند که آن شد که دیدید.

3.

هر کس که کارت رسمی و معتبر خبرنگار در جشنواره فیلم را دریافت می کند یعنی صلاحیتش از طرف مسئولان رسانه اش یا انجمن منتقدان یا جشنواره مورد تایید قرار گرفته و می تواند آزادانه هر نظریه ای را مطرح کند پس اگر از کلمات نامناسب یا لحن توهین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح گبرلو درباره ماجرای سوال جنجالی از پژمان جمشیدی

توضیح گبرلو درباره ماجرای سوال جنجالی از پژمان جمشیدی