مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-09فرهنگي

پروژه موزه شهدا و نگارخانه ابهر در حال تکمیل است


شهردار ابهر با بیان اینکه در زمینه زیر ساخت های فرهنگی کمبودی وجود ندارد، گفت: پروژه موزه شهدا و نگارخانه در حال تکمیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان محمدرضا ذوالقدریها در مراسم تقدیر از برگزیدگان نمایشگاه سوگواره عاشورایی اظهار کرد: اقدامات قابل توجهی در حوزه های عمرانی و فرهنگی شهر ابهر صورت گرفته است که می توان به سالن همایش 9 دی اشاره کرد.

  شهردار ابهر در ادامه با بیان اینکه با تکمیل ساختمان پردیس سینمایی، دو سالن سینمایی به شهر اضافه خواهد شد، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد بایستی در این زمینه کمک حال شهرداری باشد.

  وی با بیان اینکه در زمینه زیر ساخت های فرهنگی کمبودی نداریم، تاکید کرد: پروژه موزه شهدا و نگارخانه در حال تکمیل است.

  ذوالقدریها در ادامه اضافه کرد: در منطقه حسین آباد نیز پروژه سرای محله با زیر بنای 670 متر مربع در دو طبقه ساخته شده است که در ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

  شهردار ابهر با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی شهرداری در سال های گذشته تصریح کرد:  در سال 97 حدود 30 برنامه با مشارکت سایر دستگاه ها برگزار شده است که استقبال حداکثری مردم را به همراه داشته است.

  حجت عسگری در ادامه این مراسم با بیان اینکه تمام فعالیت های فرهنگی و مذهبی که در شهر صورت می گیرد بدون استثنا شهرداری و شورای شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه موزه شهدا و نگارخانه ابهر در حال تکمیل است

پروژه موزه شهدا و نگارخانه ابهر در حال تکمیل است