مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-09سياسي

صدمین شماره فصلنامه علمی، پژوهشی نقد و نظر منتشر شد


صدمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی نقد و نظر به همت پژوهشکده فلسفه و کلام و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنمایه شد.

چگونگی غلبه هنر بر متافیزیک غرب در تفکر هایدگر نوشته مهدی ذاکری و مرتضی سعیدی؛ واقع گرایی خلّاق و نقش آن در علم اثر احمد عبادی و بهزاد بخشی پور؛ رابطه فلسفه، کاتارسیس و مرگ در اندیشه افلاطون به قلم مصطفی عابدی جیغه، عیسی موسی زاده و قربانعلی کریم زاده؛ مبانی نظری فنا از نظر امام خمینی (ره) و مایستر اکهارت نوشته ابوعلی عبدالقادر محمدی و محمدمهدی گرجیان؛ از جمله مقالات این شماره است.

همچنین نظریه تجسّم عمل و کاربردهای کلامیِ آن در حوزه معاد اثر رحیم دهقان؛ ماهیت انسان برزخی از دیدگاه مکتب حکمت متعالیه؛ بر اساس دیدگاه علامه حسن زاده آملی به قلم محبوبه گلستانی فر و ابراهیم علیپور؛ ایمان صحابه در قرآن؛ بررسی و نقد نظریه عدالت صحابه نوشته علی خراسانی و تحلیل انتقادی اشکالات فخر رازی بر دلایل افضل بودن امام علی (علیه السلام) در کتاب الأربعین فی اصول الدین اثر عیسی عیسی زاده از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه علمی پژوهشی نقدونظر در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)؛ بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدمین شماره فصلنامه علمی، پژوهشی نقد و نظر منتشر شد

صدمین شماره فصلنامه علمی، پژوهشی نقد و نظر منتشر شد