مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-09سياسي

مطالبات مردم دهلران پیگیری می شود


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: درخواست های مردم دشت عباس مبنی بر تامین آب شرب سالم، آب زمین های کشاورزی، اولویت بومی در واگذاری اراضی طبیعی و اشتغال جوانان، - ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: درخواست های مردم دشت عباس مبنی بر تامین آب شرب سالم، آب زمین های کشاورزی، اولویت بومی در واگذاری اراضی طبیعی و اشتغال جوانان، رسیدگی بیشتر در بحث بهداشت و درمان، تاسیس شرکت های تبدیلی در صنایع غذایی و کشاورزی متناسب با مقدورات، منعکس و پیگیری خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار با بیان اینکه هر کدام از چادرهای عشایری مردم دشت عباس سنگری برای پاسداری از انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که دنیای پیشرفته قرن بیستم اعتقادی به دین نداشت.

وی گفت: رهبری بی بدیل بنیان گذار جمهوری اسلامی، حضور پرشور و وحدت آفرین مردم بر اساس مبانی دین مبین اسلام موجب شد که اسلام به عنوان دینی الهی در جامعه حضور یافته و قرآن به صحنه زندگی مردم برگردد.

امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر اینکه شرایط و قوانین قبل از انقلاب فاقد اصول و ارزش های انسانی برای مردم ایران بود، تصریح کرد: آن زمان آمریکایی ها و انگلیسی ها به خاطر حضور در کشور، از بیت المال از مردم ایران حق توحش دریافت می کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مردم دهلران پیگیری می شود

مطالبات مردم دهلران پیگیری می شود