مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 03:002021-02-08فرهنگي

جزییات داوری «عکس» در «فجر» سیزدهم/ «هنر» باید پرسش گر باشد


حسن غفاری عضو شورای داوری جشنواره تجسمی فجر ضمن تأکید بر ویژگی پرسش گری «هنر»، توضیحاتی در مورد داوری بخش عکس سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ارائه کرد.

- حسن غفاری عضو شورای داوری جشنواره تجسمی فجر ضمن تأکید بر ویژگی پرسش گری هنر ، توضیحاتی در مورد داوری بخش عکس سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ارائه کرد.

حسن غفاری هنرمند عکاس و عضو شورای داوری سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر درباره کارکرد این جشنواره به خبرنگار مهر گفت: جشنواره تجسمی فجر با پرداخت به گرایش و زیرشاخه های متعدد هنرهای تجسمی سالیانه برگزار می شود.

طبیعتاً همه مسابقه ها با توجه به فضای ارائه آثارشان که یکی از فاکتورهای انتخاب تعداد آثار منتخب است، نحوه برگزاری خود را مشخص می کنند.

با توجه به اینکه امسال هم همانند سال های گذشته، نمایشگاه جشنواره فجر در مؤسسه صبا برگزار می شود، خوشبختانه، هم تجربه دوره های گذشته به کمک آمد و هم وسعت فضا برای چیدمان آثار قابل قبول است.

وی با اشاره به تناسب فضا با اثر هنری، در مورد فضای گالری ها بیان کرد: ما اهالی هنرهای تجسمی معتقد هستیم که یک فضا و گالری متناسب با ظرفیت هنرهای تجسمی در کشور نداریم.

برعکس، در خیلی از کشورهای دنیا خیلی وقت ها هنر را متناسب با فضا ارائه می دهند که در نوع چیدمان و اثرگذاری بر مخاطب تأثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات داوری «عکس» در «فجر» سیزدهم/ «هنر» باید پرسش گر باشد

جزییات داوری «عکس» در «فجر» سیزدهم/ «هنر» باید پرسش گر باشد