مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 22:352021-02-08سياسي

جریان تحریف به دنبال سانسور تاریخ انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وحید جلیلی شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از مستند روزهای طلایی که در سالن اجتماعات ساختمان روزنامه قدس در مشهد مقدس برگزار شد، - مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: جریان تحریف به دنبال بایکوت و سانسور تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، وحید جلیلی شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از مستند روزهای طلایی که در سالن اجتماعات ساختمان روزنامه قدس در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به فعالیت جریان وقیح سانسور و بایکوت وقایع تاریخ کشور اظهار داشت: این جریان از زمان نهضت حضرت امام خمینی(ره) تاکنون به طور جدی فعالیت می کند و امروز نیز از طریق شبکه های اجتماعی و ماهواره ای این کار را دنبال می کند.

وی ضمن تاکید بر تولید مستندهای انقلابی همچون مستند روزهای طلایی گفت: ساخت چنین مستندهایی در حقیقت اقدامی موثر در برابر جریان سانسور است چرا که مستندات تاریخی روشنگری و نسل جدید را با وقایع گذشته آشنا می کند.

مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ادامه اشاره داشت: در حقیقت جریان سانسور کمکی است به جریان تحریف که به طور جدی وارد عمل شده و به دنبال تحریف وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان تحریف به دنبال سانسور تاریخ انقلاب اسلامی است

جریان تحریف به دنبال سانسور تاریخ انقلاب اسلامی است