مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 15:102021-02-08اقتصادي

افتتاح سه طرح محیط زیستی در شهر تهران


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از افتتاح چند طرح زیست محیطی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه برنا در تشریح این خبر با اشاره به اینکه طرح هایی که امروز افتتاح شد در حوزه پساب مربوط به واحدهای صنعتی و بیمارستانی است، افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال احداث شده است و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه یکی از طرح ها بهره برداری از سیستم تصفیه فاضلاب بیمارستان نیکان مستقر در غرب تهران است، اظهار کرد: سیستم تصفیه فاضلاب این مجموعه از نوع SBBR با راندمان بالا است و خروجی پساب سیستم، مجدد بازچرخانی می شود.

برنا همچنین به ارتقا و بهینه سازی سیستم ظرفیت تصفیه فاضلاب مرکز طبی کودکان با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: عملکرد این تصفیه خانه مورد تأیید محیط زیست و وارد مدار فعالیت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه بهینه سازی و رفع نواقص تصفیه خانه فاضلاب داروسازی لقمان از دیگر طرح هایی بود که به بهره برداری رسید، اظهارکرد: شرکت داروسازی لقمان یکی از قدیمی ترین واحدهای فعال در زمینه تولید دارو و محصولات بهداشتی است که با توجه به نوع و میزان تولید فاضلاب و پساب حاصل از فعالیت، به بهینه سازی و اصلاح سیستم نیاز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سه طرح محیط زیستی در شهر تهران

افتتاح سه طرح محیط زیستی در شهر تهران