مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 14:502021-02-08اقتصادي

سالن ورزشی چند منظوره در شوط به بهره برداری رسید


با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و جمعی از مسئولان منطقه، سالن ورزشی چند منظوره شهرستان شوط در زمینی به مساحت 3500 مترمربع به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان غربی با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و جمعی از مسئولان منطقه، سالن ورزشی چند منظوره شهرستان شوط در زمینی به مساحت 3500 مترمربع به بهره برداری رسید.

این پروژه امروز 20 بهمن ماه همزمان با بیستمین روز از ایام الله ده فجر با هزینه کرد بیش از 29 میلیارد ریال از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو با هدف افزایش سرانه فضاهای ورزشی و نیز به منظور ارج نهادن به جایگاه ورزش و تحقق اهداف پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه در زمینه ارتقای جایگاه ورزش و افزایش سطح آمادگی جسمانی و سلامت جامعه به بهره برداری رسید.

این سالن چندمنظوره با زیربنای 1906 مترمربع متشکل از بخش اداری و رفاهی، امکانات خدماتی اعم از بوفه، حمام، زختکن و سرویس بهداشتی احداث شده و مجهز به فناوری های ایمنی روز می باشد.

اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی در منطقه را از اولیت های برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو بوده و این سالن ورزشی به عنوان طرح توسعه اماکن ورزشی موجود شهر شوط همجوار با سالن های یادگار امام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن ورزشی چند منظوره در شوط به بهره برداری رسید

سالن ورزشی چند منظوره در شوط به بهره برداری رسید