مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 14:352021-02-08اقتصادي

شناسایی 500 هزار حساب بانکی در حوزه قمار


رییس کل بانک مرکزی ضمن بیان اینکه با همکاری قوه قضاییه بیش از2000 کارت بانکی که در مراکز قمار استفاده می شد، شناسایی و باطل شده اند، گفت: همچنین 500 هزار کارت و حساب بانکی نیز شناسایی شده که قرار است در سه مرحله اخطار، - هشدار و پیگیری قضایی با دارندگان حساب ها برخورد شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از پروژه پرداخت موبایلی مبتنی بر EMV (کهربا) با حضور عبدالناصر همتی برگزار شد.

رییس کل بانک مرکزی در این مراسم با بیان اینکه بانک مرکزی به طور کلی در حوزه نظام های پرداخت سه هدف اصلی را دنبال می کند، گفت: افزایش رفاه و تسهیل دسترسی مردم ، امنیت تراکنش ها و مقابله با جرم و پولشویی سه هدف و الگوی اصلی بانک مرکزی در توسعه خدمات پرداخت است.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش های همکاران بخش فناوری های نوین بانک مرکزی و شرکت خدمات انفورماتیک موفق شدیم این خدمت نوین را در شرایط تحریمی و در زمانی که به دلیل شیوع کرونا رعایت نکات بهداشتی اهمیت یافته است، اجرایی کنیم.

رییس شورای پول و اعتبار، بانک ها و PSP ها را به حضور در رقابت برای ارایه این فناوری فراخواند و گفت: طبیعتاً این خدمت، راحتی و امنیت مناسبی را دراختیار مردم قرار خواهد داد و مردم هم به استفاده از خدمات بانک ها و موسساتی که این خدمت را ارایه می کنند گرایش بیشتری خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 500 هزار حساب بانکی در حوزه قمار

شناسایی 500 هزار حساب بانکی در حوزه قمار