مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-08سياسي

بزرگترین کارخانه تولید شیرخشک و مواد لبنی اواسط اسفند در پیشوا افتتاح می شود


بزرگترین کارخانه تولید شیرخشک و مواد لبنی با اعتبار 300 میلیارد تومان در اواسط اسفندماه افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه ساختمان شهرداری پیشوا اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی است تا دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منظر مردم قرار گیرد.

وی گفت: هر کاری که به ثمر می رسد قطعاً دارای پشتوانه گروهی و جمعی بوده و پروژه احداث ساختمان اداری شهرداری پیشوا نیز با تکیه بر توان و تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر انجام شده است.

فرماندار پیشوا ادامه داد: طی یک سال اخیر پروژه های متعددی در شهرستان پیشوا اجرا شده که بخشی از آن ها در هفته دولت به بهره برداری رسیدند و موقعیت افتتاح تعدادی از پروژ ه ها مانند نیروگاه 8 مگاواتی برق به دلیل محدودیت های کرونا یی ، فراهم نشده که انشاءالله طی روزهای پیش رو رسماً به بهره برداری می رسند.

عباسی بیان کرد: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، 13 پروژه با اعتبار بالغ بر 14 میلیارد تومان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار در پیشوا کلنگ زنی و افتتاح شد.

وی افزود:روز گذشته بزرگ ترین پروژه گلخانه ای تولید پایه گل رز پیوندی با دستور ریاست جمهوری و توسط معاون امور باغبانی وزیر در پیشوا افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کارخانه تولید شیرخشک و مواد لبنی اواسط اسفند در پیشوا افتتاح می شود

بزرگترین کارخانه تولید شیرخشک و مواد لبنی اواسط اسفند در پیشوا افتتاح می شود