مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:302021-02-08اقتصادي

طلب 6 میلیاردی شرکت برق تویسرکان از مشترکان


مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان مطالبات شرکت توزیع نیروی برق از دستگاه های اجرایی و مشترکان را حدود 6 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان رضا جلیلوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای فاز سوم طرح برق رسانی به گنبد سرابی با احداث یک هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب دو دست گاه پست هوایی 25 کیلوولت آمپر اظهار کرد: 4 میلیارد تومان این پروژه توسط نماینده مردم تویسرکان در مجلس از توانیر و 3 میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت برق تویسرکان برای پروژه تامین شده است.

وی به برق رسانی به باغات محله پایین سرکان با احداث 450 متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی 25کیلوولت آمپر اشاره کرد و افزود: چاهای دیزلی سگاوی هم با احداث یک هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط هوایی برق رسانی انجام دادیم.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان تویسرکان به افتتاح پروژه برق رسانی به باغات رودآور با احداث 2 هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب سه دستگاه پست هوایی 25 کیلووات در دهه فجر گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه 800 میلیون تومان است.

وی افتتاح پروژه برق رسانی به چاه های دشت فریازان با یک میلیارد تومان را از دیگر پروژه های دهه فجر دانست و بیان کرد: اقدامات انجام شده در این طرح شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 6 میلیاردی شرکت برق تویسرکان از مشترکان

طلب 6 میلیاردی شرکت برق تویسرکان از مشترکان