مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-08فرهنگي

ستاره بازی و بدون همه چیز در سه سینمای استان سمنان


در ششمین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر عصر دوشنبه فیلم های ستاره بازی و بدون همه چیز در سینماهای سمنان و شاهرود اکران می شود.

- "ستاره بازی" و "بدون همه چیز" در سه سینمای استان سمنان ایسنا/سمنان در ششمین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر عصر دوشنبه فیلم های "ستاره بازی" و "بدون همه چیز" در سینماهای سمنان و شاهرود اکران می شود.

فیلم ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمرادی ساعت 15 در سینما یادمان سمنان و فرهنگ شاهرود و ساعت 18:15 در سینما هلال شاهرود و نیز فیلم بدون همه چیز به کارگردانی محسن قرایی در ساعت 15 در سینما هلال شاهرود و ساعت 18:15 در سینماهای یادمان سمنان و فرهنگ شاهرود به روی پرده می رود.

فیلم بدون همه چیز به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته شده و در آن پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، بابک کریمی و فرید سجادی حسینی به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم سومین ساخته سینمایی محسن قرایی قرار بود در سکوت کامل خبری در شهر گرمسار جلوی دوربین برود.

پروژه استارت خورد، اما در همان روزهای نخست، جواد نوروزبیگی طی مصاحبه ای اعلام کرد که شهاب حسینی پس از چند روز که در این فیلم جلوی دوربین رفت، گریمش را بر هم زد و حاضر به همکاری نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره بازی و بدون همه چیز در سه سینمای استان سمنان

ستاره بازی و بدون همه چیز در سه سینمای استان سمنان