مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:002021-02-08دانش

دانشگاه آزاد کرمانشاه بین المللی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی صادقی، مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه در خصوص اخذ مجوز بین المللی شدن این دانشگاه گفت: - مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: وزارت علوم به صورت رسمی، مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کرمانشاه را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی صادقی، مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه در خصوص اخذ مجوز بین المللی شدن این دانشگاه گفت: از سال 1397 با توجه به وضعیت زیرساختی مناسبی که داشتیم و هم مرزی کرمانشاه با کشور عراق، به صورت ضمنی تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برای جذب دانشجویان خارجی گرفتیم و توانستیم در همان سال پنج دانشجوی خارجی جذب کنیم.

صادقی تصریح کرد: طی سال های بعد با رایزنی هایی که با دانشگاه های عراقی داشتیم و پیگیری و تلاش های مسئولان دانشگاه، تعداد این دانشجویان به مرور افزایش پیدا کرد، تا جایی که امروز حدود 800 دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل می کنند.

مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه اضافه کرد: در مدت سه سال گذشته با تاییدی که از وزارت علوم گرفته بودیم، تنها می توانستیم دانشجویان عراقی را پذیرش کنیم و امکان پذیرش دانشجو از سایر کشور ها را نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد کرمانشاه بین المللی شد

دانشگاه آزاد کرمانشاه بین المللی شد