مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-08فناوري

افزایش دو برابری ظرفیت پهنای باند ورودی زنجان


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، از افزایش دو برابری ظرفیت پهنای باند ورودی استان خبر داد.

- سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان خبر داد افزایش دو برابری ظرفیت پهنای باند ورودی زنجان ایسنا/زنجان سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، از افزایش دو برابری ظرفیت پهنای باند ورودی استان خبر داد.

حامد سرایی پیش از ظهر امروز (20 بهمن ماه) در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کرونا و علی رغم تعطیلی ها، زحمت کشان حوزه ارتباطات با همه ظرفیت و توان به ادامه کار خود پرداختند.

وی با بیان اینکه در سطح استان زنجان بر اساس سیاست های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنامه هدف روستاهای بالای 20 خانوار استان بود که تعداد آن ها 712 روستا است، عنوان کرد: بر این اساس برنامه ای که داشتیم و در گام اول ایجاد دسترسی برای شبکه صوتی تلفن همراه بود که در این حوزه به ضریب 98 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان رسیدیم.

سرایی با بیان اینکه از لحاظ دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت مفتخریم که 86 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان از دسترسی پرسرعت بهره مند هستند، ادامه داد: قبل از سفر وزیر ارتباطات و فناوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری ظرفیت پهنای باند ورودی زنجان

افزایش دو برابری ظرفیت پهنای باند ورودی زنجان