مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-08سياسي

لزوم حل مشکلات مردم دشت عباس دهلران


مسئولان استان برای حل مشکلات مردم دشت عباس از توابع شهرستان دهلران تلاش بیشتری انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح دوشنبه در گردهمایی بزرگ معتمدین، بزرگان و عشایر منطقه دشت عباس دهلران اظهار کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران در سال 57، همه معادلات نظام های استکباری را برهم ریخت و برای قدرت های دنیا و استکبار ثابت شد، هیچ قدرتی نمی تواند بر ملتی متحد و عزتمند غلبه کند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی رقم خورد که شاهد حضور دو ابرقدرت شرق و غرب در جهان بودیم و بی تردید پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی که این دو ابرقدرت در دنیا حکم رانی می کردند، می تواند یک اعجاز تلقی شده و انقلاب اسلامی را به یک پدید قرن تبدیل کند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: دشمن با شیطنت ها، حمایت از منافقان و تروریست ها و اعمال تحریم ها می خواهد انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد ولی همه ما وظیفه داریم مبارزه با استکبار و استبداد، دفاع از محرومان و مظلومان و بیان دستاوردهای نظام را برای نسل جوان بازگو و به آیندگان منتقل کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اراده مردم برای حفظ آرمان های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حل مشکلات مردم دشت عباس دهلران

لزوم حل مشکلات مردم دشت عباس دهلران