مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-08بين الملل

تلاش ملکه الیزابت برای پنهان کردن شرم آور سرمایه های شخصی اش


براساس گزارش روزنامه گاردین، اسناد دولتی از طبقه بندی خارج شده کشف شده در آرشیو ملی بریتانیا افشا می کنند که وکیل شخصی ملکه الیزابت دوم سیاستمداران را تحت فشار گذاشت تا قوانین را تغییر دهند تا دارایی ها و سرمایه گذاری های ملکه هرگز فاش نشوند.

- تلاش ملکه الیزابت برای پنهان کردن "شرم آور" سرمایه های شخصی اش براساس گزارش روزنامه گاردین، اسناد دولتی از طبقه بندی خارج شده کشف شده در آرشیو ملی بریتانیا افشا می کنند که وکیل شخصی ملکه الیزابت دوم سیاستمداران را تحت فشار گذاشت تا قوانین را تغییر دهند تا دارایی ها و سرمایه گذاری های ملکه هرگز فاش نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به دنبال مداخله کاخ باکینگهام، وزاری محافظه کار در دولت تد هیت ، نخست وزیر سابق انگلیس بندی را به قانون اضافه کردند که به دولت این توانایی را می دهد برای شرکت هایی که سران کشور مالک آنها هستند در برابر قانون جدید شفاف سازی سهام شرکت ها، استثنا قائل شود.

این گزارشات نشان می دهند که وکلای شخصی ملکه الیزابت دوم به رویه ای استناد کرده اند که به ملکه اجازه می دهد اگر قانونی روی امتیازات ویژه سلطنتی یا منافع شخصی وی تاثیر می گذارد، پیش از تصویبش در پارلمان از آن مطلع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ملکه الیزابت برای پنهان کردن شرم آور سرمایه های شخصی اش

تلاش ملکه الیزابت برای پنهان کردن شرم آور سرمایه های شخصی اش