مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-08اجتماعي

جشن نوروزگاه در کاخ مروارید کرج برگزار می شود


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: برنامه های نوروز امسال در بحث گردشگری در استان های مختلف از جمله البرز متاثر از تصمیم ستاد ملی کرونا و وضعیت شیوع این ویروس خواهد بود.

- ایسنا/البرز سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: برنامه های نوروز امسال در بحث گردشگری در استان های مختلف از جمله البرز متاثر از تصمیم ستاد ملی کرونا و وضعیت شیوع این ویروس خواهد بود.

سعید دوستانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در صورت تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و دریافت مجوز از ستاد ملی کرونا برخی از اماکن و فضاهای گردشگری البرز میزبان مسافران و شهروندان البرزی خواهند بود، اظهار کرد: در صورت ایجاد زیرساخت ها و شرایط لازم نوروز امسال درهای کاخ سلیمانیه به روی بازدیدکنندگان باز می شود.

وی ادامه داد: البته با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، فروش بلیط به صورت محدود و در فواصل زمانی معینی انجام می شود.

وی توضیح داد: در تلاشیم در ایام نوروز زمینه بازدید از موزه جانور شناسی البرز که در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع شده را فراهم کنیم تا مردم بتوانند از جاذبه های منحصر به فرد این مجموعه دیدن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نوروزگاه در کاخ مروارید کرج برگزار می شود

جشن نوروزگاه در کاخ مروارید کرج برگزار می شود