مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-08اقتصادي

اشتغالزایی برای یک هزار و 700 زنجانی/ بازگشت 60 واحد راکد به چرخه تولید


ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دهه فجر امسال دستاوردهای بسیاری برای استان زنجان داشت و چند طرح مهم صنعتی در استان افتتاح شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از اولویت های سازمان صمت به همراه مجموعه استانی حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و بازگشت آنها به چرخه بوده است، گفت: طی دو سال گذشته 60 واحد راکد به چرخه تولید بازگشته و همین امر موجب اشتغالزایی برای 2 هزار نفر شده است.

وی با اشاره به افتتاح چند طرح بزرگ صنعتی در زنجان به مناسبت دهه فجر گفت: از محل افتتاح مجتمع فولاد البرز ناب آرش با حجم سرمایه گذاری 45 هزار میلیارد تومان برای 700 نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.

فغفوری همچنین از افتتاح شرکت نورد فولادکاران افق در زمینه تولید انواع مفتول های صنعتی خبر داد و افزود: در این واحد صنعتی 27 میلیون دلار و هزار و 580 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و برای 140 نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت تولیدی اطلس جین بافت نیز از دیگر طرح هایی بود که در دهه فجر امسال آغاز به کار کرد، گفت: این پروژه با سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریالی و با اشتغالزایی برای 600 نفر آغاز به کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای یک هزار و 700 زنجانی/ بازگشت 60 واحد راکد به چرخه تولید

اشتغالزایی برای یک هزار و 700 زنجانی/ بازگشت 60 واحد راکد به چرخه تولید