مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-08فرهنگي

آیا داوران جشنواره فجر به کپی کاری «بی همه چیز» جایزه می دهند؟


ستاره پسیانی بازیگر شایسته تئاتر و سینمای ایران در فیلم «یدو» (مهدی جعفری) در فیلمی بومی، با اقتباسی بومی، نقشی را ارائه می دهد که از الف تا ی آن وجه تالیفی بازیگر است و شایسته دریافت سیمرغ فجر است.

- پس از ساخت فیلم ابد و یک روز ژانر فلاکت در سینمای ایران به محور اصلی سینمای ایران تبدیل شد تا جاییکه که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با آثاری تلفیقی از فرهادی - روستایی مواجه هستیم.

در این گونه فرانکشتاینی تازه، دوگونه سینمای فرهادی با تم آزمون اخلاقی اصغر فرهادی و زیرگونه فلاکت - سگدونی سعید روستایی را در هم آمیخته اند و مخلوق ظاهرا تازه ای را متولد کرده اند.

چپ دست از معدود کپی های ساخته شده خارجی در پویا فیلم با این حساب سینمای ایران یا از نمونه های فرنگی بازتولید می شود یا از سبک کارگردان های دیگر تقلید می کند یا مثل کمپانی فرحبخش فیلمفارسی را کپی می کند.

در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دست کم 5 الی شش فیلم با مضامین فرانکشتاینی ترکیب ژانر فرهادی- روستایی نمایش داده شده اند.

بیشتر بخوانید: فرهادی همه می دانند را از کدام منابع کپی کرده است؟ قبل از آغاز جشنواره فیلم فجر در محافل مختلف درباره اثری بحث برانگیز گفت وگو می شد که متاسفانه بر اساس شنیده ها تلاش هایی صورت می پذیرد که جوایز فراوانی را از سوی هییت داوران فجر دریافت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا داوران جشنواره فجر به کپی کاری «بی همه چیز» جایزه می دهند؟

آیا داوران جشنواره فجر به کپی کاری «بی همه چیز» جایزه می دهند؟