مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-08سياسي

مهلت یک هفته ای شهرداری تهران برای ساماندهی دوره گردها و دستفروشان در 6 منطقه


استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید مناطق 11،12،1،4،20و 6 در اولویت شهرداری تهران برای ساماندهی دستفروش ها باشد افزود: اکثریت دستفروش های تهران غیربومی و مهاجر هستند.

- استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید مناطق 11،12،1،4،20و 6 در اولویت شهرداری تهران برای ساماندهی دستفروش ها باشد افزود: اکثریت دستفروش های تهران غیربومی و مهاجر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در نخستین جلسه ساماندهی دستفروش ها با بیان این مطلب که قطعا بر اساس بخشنامه وزارت کشور نسبت به ساماندهی دستفروش ها اقدام خواهیم کرد گفت: این طرح در راستای کاهش تجمعات و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهر و استان تهران عملیاتی خواهد شد وی محوریت اجرای این طرح را با شهرداری عنوان کرد و همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی در استان و شهر تهران را برای اجرای هرچه دقیق تر این طرح ضروری دانست و افزود: در اجرای این طرح به هیچ وجه برخورد فیزیکی و انتظامی با دستفروشان نخواهیم داشت و حتما با درک شرایط این قشر آسیب پذیر اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که برای ساماندهی دایمی دستفروش ها در مکانی مشخص و متمرکز با کمبود زمین در شهر تهران مواجه ایم.

استاندار تهران با ذکر این نکته که براساس اعلام شهرداری تهران تاکنون پنج هزار دستفروش در شهر تهران سامانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای شهرداری تهران برای ساماندهی دوره گردها و دستفروشان در 6 منطقه

مهلت یک هفته ای شهرداری تهران برای ساماندهی دوره گردها و دستفروشان در 6 منطقه