مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 23:252021-02-07سياسي

راه علاج ولگردی محصلان در فضای مجازی/ درهای مدرسه انقلاب در «شاد» باز است


یک جنسی از ولگردی در فضای مجازی وجود دارد که همه اقشار و سنین را شامل می شود.

دلیلش این است که بدون برنامه و هدف مراجعه می کنند و ما از فضای بی هدف و ولگردی دانش آموزان در فضای مجازی جلوگیری می کنیم.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: نمایشگاه های مدرسه انقلاب از جمله برنامه های جذاب دانش آموزی است که توسط خود دانش آموزان از صفر تا 100 در دهه مبارک فجر برگزار می شود؛ این نمایشگاه ها، نهمین سال است که کرونا ، امکان برگزاری حضوری ندارد و در فضای مجازی برگزار می شود؛ در همین راستا به سراغ علی صفدری مسؤول دبیرخانه مدرسه انقلاب رفتیم تا ببینیم امسال، دانش آموزان چه کردند.

** فواید برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب * تا کنون هشت دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب برگزار شده است؛ این نمایشگاه ها با چه هدفی برگزار می شود و چه دستاوردی دارد؟ چقدر به اهداف خود دست یافته است؟ هر سال با یک گروه و دانش آموز جدیدی مواجه هستیم و نمایشگاه ها هم بر همین اساس برای دانش آموزان تازگی دارند؛ چرا که هر سال دانش آموزان تغییر می کنند، یک سری فارغ التحصیل می شوند و یک سری هم به دوره متوسطه دوم وارد می شوند.

نکته بعدی که باید به آن اشاره کنم، این است که دانش آموزان در سنین آغاز جوانی هستند و شاید بهترین خاطراتشان، خاطراتی است که در مدرسه حضور داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه علاج ولگردی محصلان در فضای مجازی/ درهای مدرسه انقلاب در «شاد» باز است

راه علاج ولگردی محصلان در فضای مجازی/ درهای مدرسه انقلاب در «شاد» باز است