مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 17:502021-02-07بين الملل

وکیل ترامپ می گوید علیه دموکرات ها سند رو خواهد کرد


وکیل استیضاح رییس جمهور سابق آمریکا گفت اسنادی علیه دموکرات ها در دست دارد که در روز محاکمه اش آن ها را منتشر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بروس کاستور وکیل ارشد رییس جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه گفت، قصد دارد فیلم هایی علیه مقامات حزب دموکرات منتشر کند.

به نوشته پایگاه خبری هیل ، وکیل استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای، با اشاره به اعتراضات ضدنژادپرستی چند ماه اخیر در آمریکا گفت: بسیاری از آن ها (دموکرات ها) در واشنگتن، واقعاً از تحریک آمیزترین لفاظی های ممکن استفاده می کنند و قطعاً هیچکس این گمان را نمی برد که آن ها ارتباطی با هیچ کدام از این اتفاقات داشته باشند .

کاستور در ادامه گفت، اظهارات مقامات دموکرات حول اعتراضات جان سیاه پوستان اهمیت دارد را در جلسه محاکمه ترامپ پخش خواهد کرد.

او در این خصوص مدعی شد: فیلم های ضبط شده زیادی از به آتش کشیدن شهرها و حمله به دادگاه ها و توهین به مأمورام فدرال توسط شورشی ها در وسط خیابان ها وجود دارد که مورد تشویق دموکرات ها در سرتاسر کشور قرار گرفتند .

از تابستان امسال و در پی قتل جورج فلوید شهروند غیرمسلح سیاهپوست در یکی از شهرهای آمریکا، جنبشی با عنوان جان سیاه پوستان اهمیت دارد به راه افتاد که کم و بیش تا کنون ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل ترامپ می گوید علیه دموکرات ها سند رو خواهد کرد

وکیل ترامپ می گوید علیه دموکرات ها سند رو خواهد کرد