مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 14:252021-02-07پزشكي

260 نفر از کارکنان بخش مراقبت های ویژه استان در اولویت دریافت واکسن


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه اولین گروه مجاز برای دریافت واکسن با توجه به اولویت بندی صورت گرفته 260 نفر از کادر درمان مشغول در بخش مراقبت های ویژه استان هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد نشست خبری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاونان ظهر امروز در سالن ابن سینا دانشگاه برگزار شد.

مجید شیرانی در این جلسه گفت: بیماری گاه دیگر صورت گرفته است.

امسال 7 دستگاه اکسیژن ساز در استان به بهره برداری رسید وی اضافه کرد: در گذشته دستگاه اکسیژن ساز در استان وجود نداشته است اما با پیگیری های ثمربخش امسال تعداد 7 دستگاه اکسیژن ساز در اختیار استان قرار گرفته که یکی از این موارد امروز در بیمارستان هاجر شهرکرد نصب می شود و به بهره برداری می رسد.

رحمانی تاکید کرد: شیوه مدیریت تهیه تجهیزات محافظت فردی در چهارمحال و بختیاری به نحو مطلوبی صورت گرفت به طوری که در ایام ابتدایی شیوع ویروس کرونا که عمده بیمارستان ها دچار کمبود جدی تجهیزات فردی همانند ماسک بودند در استان ما مشکل جدی ایجاد نشد.

افتتاح 11 طرح در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ارزش 440میلیارد ریال در ادامه جلسه علی ضامن صالحی فرد گفت: با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب 11 طرح در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ارزش 440 میلیارد ریال با زیربنای 16 هزار و 159 متر مربع افتتاح می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

260 نفر از کارکنان بخش مراقبت های ویژه استان در اولویت دریافت واکسن

260 نفر از کارکنان بخش مراقبت های ویژه استان در اولویت دریافت واکسن