مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-07سياسي

تقویت راهیان نور از تحریف حقیقت دفاع مقدس و انقلاب جلوگیری می کند


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در راستای جلوگیری از فراموشی و تحریف حقیقت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید به تقویت راهیان نور بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین معروفی ظهر یکشنبه در آیین افتتاح اردوهای راهیان نور مجازی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید سلیمانی و همرزمانش بیان داشت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و روز به روز عزتمندانه راه شهدا را ادامه می دهیم.

وی افزود: یکی از کارهای بزرگ فرهنگی که مورد تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب است و بارها از آن یاد کردند اردوهای راهیان نور دانش آموزی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه حرکت ها و اقدامات فرهنگی باید عمیق باشند، گفت: کار فرهنگی تغییر نگرش برای مصونیت در گام دوم انقلاب اسلامی است همانطور که ملاحظه می کنید جوانان و نوجوانان ما در گام اول و در راه امام خویش چگونه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

در راستای جلوگیری از فراموشی و تحریف حقیقت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید به تقویت راهیان نور بپردازیم.

معروفی به ابعاد شخصیتی قهرمان بزرگ ایران و جهان اسلام شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: حاج قاسم تندیس ادب، اخلاق و اخلاص است و دشمنان ما و به ویژه آمریکا تنها حاج قاسم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت راهیان نور از تحریف حقیقت دفاع مقدس و انقلاب جلوگیری می کند

تقویت راهیان نور از تحریف حقیقت دفاع مقدس و انقلاب جلوگیری می کند