مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-07سياسي

باید در نخستین سال های گام دوم انقلاب در تقویت نقاط قوت انقلاب اسلامی بکوشیم


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: بجاست که به بازخوانی و ارزیابی نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته، در تقویت هر چه بیشتر نقاط قوت و مثبت نظام بکوشیم و سعی در رفع نواقص و ایرادات و نقاط ضعف نظام داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب ا به ایران بدهد؟ هر عقل سلیمی می پذیرد که نمی توان به این کشور در این راستا اعتماد نمود؛ بویژه آنکه ساختار واکسن ساخته شده توسط آمریکا نیز ساختار جدیدی است و احتمال خیلی از مسائل و خیلی تأثیرات جانبی روی بدن زنندگان واکسن ولو در آینده می رود.

علاوه بر آن احتمال اینکه آمریکا تعمداً بخواهد از طریق واکسن و وارد کردن برخی مواد در این واکسن ها، تأثیرات بخصوصی را روی افراد و بدن افراد بگذارد؛ به هیچ وجه منتفی نیست، لذا انسان عاقل احتیاط می کند و به مثل آمریکای جنایتکار آنهم در همچین مسأله خطیر و حساسی اعتماد نمی کند.

و در این میان بسیار جای تأسف است که برخی وادادگان داخلی و غرب زدگان بجای اعتماد به توان دانشمندان داخلی خودمان، مصرانه خواستار خرید واکسن از خارج از کشور بویژه از آمریکای جنایتکار هستند.

نهایتاً جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن تبریک میلاد سرور بانوان دو سرا حضرت زهراء مرضیهسلام الله علیه و تقارن این میلاد با دهه فجر انقلاب اسلامی، موفقیت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در نخستین سال های گام دوم انقلاب در تقویت نقاط قوت انقلاب اسلامی بکوشیم

باید در نخستین سال های گام دوم انقلاب در تقویت نقاط قوت انقلاب اسلامی بکوشیم