مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-07سياسي

پیشنهاد تجمیع مأموریت های حوزه ایمنی در پایتخت


عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم تجمیع مأموریت حوزه ایمنی در یک اداره کل گفت: این موضوع سبب به هم پیوستگی اقدامات و پاسخ گیری مناسب در زمان بحران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره طرح ایجاد اداره کل سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) اظهار داشت: با تصویب قانون جدید مدیریت بحران در مجلس مسؤولیت مدیریت بحران پایتخت به وزیر کشور محول شده است.

وی افزود: همچنین اقدامات مربوط به ایمنی در سه بخش از شهرداری تهران شامل شرکت شهرسالم، اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار و اداره کل سلامت شهرداری پیگیری می شود بنابراین منطق مهندسی ایجاب می کند که مأموریت حوزه ایمنی در یکجا ادغام شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: این اقدام باعث به هم پیوستگی و مدیریت واحد و پاسخ گیری مناسب در زمان بحران خواهد شد و ما در کمیسیون های مشترک به این نتیجه رسیده ایم که همه مأموریت ها از سه بخش مذکور منفک بشود و به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران انتقال یابد تا نام این سازمان به سازمان مدیریت HSE تغییر یابد که به نظرم با توجه به حادثه پلاسکو و کلینیک سینا اطهر این قضیه می تواند مؤثر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تجمیع مأموریت های حوزه ایمنی در پایتخت

پیشنهاد تجمیع مأموریت های حوزه ایمنی در پایتخت