مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-07دانش

با فضاهای جدید و کاربردی در خانه های مدرن امروزی آشنا شوید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، در سال های اخیر الگوبرداری از ترندهای جهانی در طراحی و دکوراسیون خانه، بیشتر شده و طراحان خصوصا در خانه های مدرن و لوکس، - با فضاهای جدید و کاربردی در خانه های مدرن امروزی آشنا شوید! در سال های اخیر الگوبرداری از ترندهای جهانی در طراحی و دکوراسیون خانه، بیشتر شده و طراحان خصوصا در خانه های مدرن و لوکس، از سبک های معماری و دکوراسیون غربی پیروی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، در سال های اخیر الگوبرداری از ترندهای جهانی در طراحی و دکوراسیون خانه، بیشتر شده و طراحان خصوصا در خانه های مدرن و لوکس، از سبک های معماری و دکوراسیون غربی پیروی می کنند.

دکوراسیون خانه به سمت کاربردی تر شدن پیش رفته است و در طراحی خانه فضاهایی مختص هر فعالیت در نظر گرفته شده تا با ذخیره سازی اصولی تر وسایل و نظم دهی آن ها، آسایش و راحتی ساکنان بیشتر فراهم شود.

از فضاهای جدید و کاربردی که حتما در سایت ها و عکس های طراحی داخلی و دکوراسیون خانه های مدرن دیده اید، کلوزت روم یا اتاق لباس، لاندری روم یا اتاق شستشو و اتاق کار یا فضای کار خانگی است.

در این نوشته با این فضاها و چگونگی ایجاد آن در خانه آشنا خواهید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فضاهای جدید و کاربردی در خانه های مدرن امروزی آشنا شوید!

با فضاهای جدید و کاربردی در خانه های مدرن امروزی آشنا شوید!