مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-07سياسي

شرایط کسب و کار برای خانواده های تحت حمایت کمیته فراهم می شود


معاون فرهنگی کمیته امداد البرز گفت: تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام (ره) با بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء با هدف ارتقای فرهنگ خیر و احسان، - رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) با مرکز نیکوکاری خاتم الاوصیاء گفت: این تفاهم نامه، به منظور تقویت امکان بهره برداری از رسانه استانی، وسایل ارتباط جمعی، فناوری های نوین و فضای مجازی اعتماد سازی عمومی و ترویج فرهنگ خیر و احسان منعقد شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز بیان کرد: این تفاهم نامه در جهت  تعامل  و هم افزایی خدمتی در جهت برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در قالب یک قرار گاه راهبری صورت می گیرد.

این مقام مسؤول افزود: یکی از اهداف این تفاهم نامه برگزاری دوره های آموزشی در قالب سرفصل های ابلاغی به منظور مصون سازی خانواده های مورد حمایت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن با رشد ایمانی و تقویت و تحکیم باورها و ارزش های دینی و انقلابی است.

وی با توجه به ظرفیت نیروهای جهادی در خدمت به محرومین بیان کرد: ترویج روحیه خودباوری در کسب و کار حلال برای خانواده های مورد حمایت از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کسب و کار برای خانواده های تحت حمایت کمیته فراهم می شود

شرایط کسب و کار برای خانواده های تحت حمایت کمیته فراهم می شود