مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-07اقتصادي

ابلاغ فهرست بهای نگهداری و تعمیر شبکه اصلی مدیریت آبهای سطحی


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از ابلاغ فهرست بهای نگهداری و تعمیر شبکه اصلی مدیریت آبهای سطحی شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، صفا صبوری دیلمی درباره ابلاغ فهرست بهای نگهداری و تعمیر شبکه اصلی مدیریت آبهای سطحی اظهارداشت: ابلاغ فهرست بهای نگهداری و تعمیر شبکه اصلی مدیریت آبهای سطحی اقدامی در راستای پیاده سازی نظام نگهداشت این تاسیسات بر اساس برنامه 5 ساله سوم توسعه شهر تهران است.

وی افزود: نگهداشت این شبکه یکی از مهم ترین اقدامات زیربنایی در مسیر توسعه پایدار و افزایش تاب آوری شهر تهران به شمار می آید که با توجه به رویکرد اصولی شورای اسلامی شهر و تدابیر شهردار تهران در برنامه 5 ساله سوم توسعه شهر تهران 1402-1398 پیش بینی شده و در حال اجرا است.

وی با بیان آنکه از سال 1398 انجام برنامه ریزی، مطالعات و اقدامات اجرایی مورد نیاز جهت نگهداشت عمرانی شبکه 530 کیلومتری مدیریت آبهای سطحی شامل تونل ها و کانال های سرباز، ی پرخطر، رفع آبگرفتگی شریان ها و میادین اصلی و ترمیم و مرمت اساسی کانال ها و مجاری به شرکت خاکریزآب واگذار شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه یک نظام نگهداشت کارا و هوشمند علاوه بر اقدامات سازه ای نیازمند امور غیر سازه ای جهت بسترسازی و ریل گذاری اصولی می باشد، از افتتاح سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ فهرست بهای نگهداری و تعمیر شبکه اصلی مدیریت آبهای سطحی

ابلاغ فهرست بهای نگهداری و تعمیر شبکه اصلی مدیریت آبهای سطحی