مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-07سياسي

دستاوردهای نیروی مسلح در حوزه رادار و موشک به زودی رونمایی می شود


جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به توانایی بومی سازی و طراحی انواع تجهیزات و موشک توسط جوانان کشورگفت: دستاوردهای نیروی مسلح در حوزه رادار و موشک به زودی رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ قاسم تقی زاده صبح یکشنیه در آیین تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با آرمانهای امام راحل، که با حضور حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجان پور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از معاونان و فرماندهان این وزارتخانه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: دانش و فناوری محققان جوان کشور بسیار ارزشمند و ستودنی است.

تقی زاده با اشاره به اینکه روحیه خودکفا بودن کشور و جامعه میراثی است که از امام راحل، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر جای مانده است، بیان داشت: شتاب علمی کشور در زمینه های نظامی تا جایی است که امروز مهندسان و محققان پرتلاش و جوان کشور می توانند انواع موشک های رزمی زمینی، دریایی، هوایی و جنگ های الکترونیک را طراحی و بومی سازی کنند.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به توانایی بومی سازی و طراحی انواع تجهیزات و موشک توسط جوانان کشور گفت: دستاوردهای نیروی مسلح در حوزه رادار و موشک به زودی رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای نیروی مسلح در حوزه رادار و موشک به زودی رونمایی می شود

دستاوردهای نیروی مسلح در حوزه رادار و موشک به زودی رونمایی می شود