مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-07دانش

دانشگاه آزاد کرمانشاه رسما بین المللی شد


مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: وزارت علوم بصورت رسمی مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کرمانشاه را صادر کرد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: وزارت علوم بصورت رسمی مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کرمانشاه را صادر کرد.

مهدی صادقی در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به اخذ مجوز بین المللی شدن دانشگاه آزاد کرمانشاه، اظهارکرد: از سال 1397 باتوجه به وضعیت زیرساختی مناسبی که داشتیم و هم مرزی کرمانشاه با کشور عراق، بصورت ضمنی تایید وزارت علوم را برای جذب دانشجویان خارجی گرفتیم و توانستیم در این سال پنج دانشجوی خارجی جذب کنیم.

وی تصریح کرد: طی سالهای بعد با رایزنی هایی که با دانشگاه های عراقی داشتیم و پیگیری و تلاش های مسئولین دانشگاه استان، تعداد این دانشجویان به مرور افزایش پیدا کرد، تا جایی که امروز حدود 800 دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل می کنند.

این مسئول اضافه کرد: در مدت سه سال گذشته با تاییدی که از وزارت علوم گرفته بودیم، تنها می توانستیم دانشجویان عراقی را پذیرش کنیم و امکان پذیرش دانشجو از سایر کشورها را نداشتیم.

مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه افزود: در این مدت مسئولین دانشگاه با رایزنی هایی که با وزارت علوم داشتند، بدنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد کرمانشاه رسما بین المللی شد

دانشگاه آزاد کرمانشاه رسما بین المللی شد