مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 00:502021-02-06اقتصادي

تامین آب شرب مطمئن در شهرستان گرمی با اعتباری بالغ بر 400میلیارد تومان


سدهای عمارت و تازه کند با اعتباری بالغ بر 400میلیارد تومان در جهت تامین آب شرب مطمئن شهرگرمی و تازه کند احداث می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در آیین افتتاح 67 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمی با اشاره به وضعیت نامناسب آب آشامیدنی در گرمی و تازه کند، اظهار کرد: احداث سدهای عمارت و تازه کند با اعتباری بالغ بر 400میلیارد تومان نقش مهمی در تامین آب شرب مطمئن برعهده دارد.

وی در ادامه با اشاره به شروه به کار پنجمین واحد صنعتی تولید شیرآلات در شهرستانن گرمی افزود: بخش صنعت جایگاه خود را در شهرستان گرمی پیدا کرده، این شهرستان به یکی از قطب های تولید شیرآلات صنعتی تبدیل شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اکثر سرمایه گذاران بخش صنعت افراد بومی هستند بیان کرد: باید از این افراد که دلسوزانه برای توسعه و پیشرفت شهر خود گام برمی دارند تشکر و قدردانی کنیم که علیرغم تمام مشکلات سرمایه گذاری در منطقه به شهر خود بازگشته اند که در حاضر 1200نفر در واحدهای تولیدی شیرآلات اشتغال دارند.

وی تصریح کرد: در حوزه گردشگری نیز گام های خوبی برداشته شده و یک مجموعه پذیرایی در حاشیه سد گیلارلو هم زمان با سایر طرح ها به منظور پذیرایی از گردشگران افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب مطمئن در شهرستان گرمی با اعتباری بالغ بر 400میلیارد تومان

تامین آب شرب مطمئن در شهرستان گرمی با اعتباری بالغ بر 400میلیارد تومان