مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 17:402021-02-06اقتصادي

پلیس مترو: دستفروشی در متروی تهران تبدیل به یک معضل شده


اگر حمایت های قضایی نباشد با شرایط موجود این معضل روز به روز افزایش می یابد.

- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در حال حاضر با شرایط سخت اقتصادی دستفروشی به پدیده ای همیشگی در متروی تهران تبدیل شده است و امیدواریم با همفکری و کمک شرکت ساماندهی مشاغل، شرکت شهربان و حریم بان و یگان حفاظت شهرداری تهران راهکاری برای حل این موضوع پیدا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین جلسه هم اندیشی ساماندهی دستفروشان متروی تهران با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران، جانشین یگان حفاظت شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران به میزبانی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و برگزارشد.

فرنوش نوبخت ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: در دوران کرونا کارکردن برای همکاران شرکت بهره برداری سخت است و روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم و امیدوارم هرچه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

وی با اشاره به اینکه این جلسه با هدف همفکری برای ساماندهی دستفروشی در متروی تهران برگزار شده است گفت: اقدامات مختلفی ازسوی کارکنان شرکت بهره برداری مترو، انتظامات و پلیس مترو چه به صورت سلبی و چه آموزشی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس مترو: دستفروشی در متروی تهران تبدیل به یک معضل شده

پلیس مترو: دستفروشی در متروی تهران تبدیل به یک معضل شده