مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 16:052021-02-06سياسي

تقویت حمل و نقل عمومی در گرو حمایت ملی/ نیاز قم به 500 دستگاه اتوبوس


شهردار قم تقویت حمل و نقل عمومی در گرو حمایت در سطح ملی برشمرد و گفت: برنامه جامع حمل و نقل کشور باید درابعاد مختلف نه در شعار بلکه در عمل انجام بپذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در حاشیه آیین آغاز به کار 20 اتوبوس بازسازی شده و ورود 83 دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقل قم، اظهار داشت: 20 اتوبوس و 83 دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقلی شهر قم اضافه شده است.

شهردار قم با بیان اینکه در پایان سال 98 اتوبوس های بخش خصوصی از سیستم شهرداری خارج شد و 300 دستگاه جدید جایگزین شد، افزود: 140 دستگاه جدید خریداری شده و نزدیک به 180 دستگاه بازسازی شد.

سقاییان نژاد افزود: برای 10 سال آینده قم نزدیک به 500 دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است که به صورت مرحله ای در ماه های مختلف به ناوگان شهر قم اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه نزدیک به 5 هزار دستگاه تاکسی فعال در شهر قم وجود دارد، تصریح کرد: نیمی از این تعداد تاکسی که بیش از 2500 عدد است، فرسوده هستند که باید به صورتی وارد ناوگان بشوند.

شهردار قم با تاکید بر اینکه حمل و نقل عمومی باید با اعتقاد تقویت شود، تصریح کرد: قرار بود دولت هر سال  4 هزار میلیارد تومان به حمل و نقل عمومی کمک کند که متاسفانه این کار انجام نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت حمل و نقل عمومی در گرو حمایت ملی/ نیاز قم به 500 دستگاه اتوبوس

تقویت حمل و نقل عمومی در گرو حمایت ملی/ نیاز قم به 500 دستگاه اتوبوس