مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 15:352021-02-06فرهنگي

سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر افتتاح شد


سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر عصر روز شنبه (18 بهمن ماه) با حضور معاون هنری وزارت ‏فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای تجسمی افتتاح شد.

‏ - سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر عصر روز شنبه (18 بهمن ماه) با حضور معاون هنری وزارت ‏فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای تجسمی افتتاح شد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز با افتتاح ‏بخش طوبای زرین در موسسه ‏فرهنگی و هنری صبا، سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر رسما کلید خورد.

‏ در این مراسم که با حضور سید مجتبی حسینی ‏(معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، هادی مظفری (مدیرکل هنرهای تجسمی)، ‏شورای سیاستگذاری و داوران این جشنواره و هنرمندان بخش طوبای زرین همراه بود، 1000 اثر هنری در معرض دید ‏بازدید کنندگان قرار گرفت.

‏ مجتبی حسینی در سخنانی در این مراسم گفت: با توجه به اینکه خودم را یک هنرجوی هنرهای تجسمی ‏می دانم و آشنایی با هنرهای تجسمی دارم و سال ها است که آثار را دنبال می کنم، به این نتیجه ‏رسیده ام که جشنواره هنرهای تجسمی فجر از امسال وارد مرحله جدیدی شده‎ ‎است.

‏ او ادامه داد: کیفیت و کمیت آثار این دوره و نگاه آمایشی به شرکت کنندگان گواهی می دهد ‏که دوره جدیدی در این جشنواره آغاز شده است و امیدوارم در سال های آینده استمرار پیدا ‏کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر افتتاح شد

سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر افتتاح شد