مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-06پزشكي

نیمی از مردم قم ماسک نمی زنند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با ابراز نگرانی از کاهش شدید استفاده از ماسک در بین مردم استان اظهار کرد: متأسفانه متوسط استفاده از ماسک در بین مردم استان، - سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به رتبه بیست و نهم استان در آمار بستری شدگان کرونایی در کشور بیان کرد: استان های بوشهر و سیستان و بلوچستان در جدول 31 استان کشور پس از قم قرار دارند.

وی افزود: آمار کرونا در استان و در هفته اخیر بیانگر افزایش تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان و در عین حال کاهش جانباختگان کرونایی نسبت به هفته پیش از آن است.

رییس مرکز بهداشت قم یادآور شد: خوشبختانه افزایش نمونه گیری ها در استان با وجود وضعیت آبی به عنوان یک سیاست دنبال شده و از این رو تعداد این نمونه گیری ها از 967 مورد در دو هفته قبل به 1197 مورد در هفته اخیر رسیده که 86 درصد این نمونه گیری ها در بخش بهداشت و مراکز سرپایی بوده است.

محبی ادامه داد: از 1197 تست اخیر، 81 مورد مثبت بوده که نشانه افزایش نمونه های مثبت است و امیدواریم این افزایش، نشانه ای از خیز جدید بیماری کووید19 در استان نباشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین درباره آخرین ارزیابی در موضوع رعایت شیوه نامه های بهداشتی در میان مشاغل و اصناف گوناگون استان گفت: کاهش نمره ارزیابی رعایت شیوه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مردم قم ماسک نمی زنند

نیمی از مردم قم ماسک نمی زنند