مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 13:402021-02-06اقتصادي

خفر به یکی از مناطق سرمایه گذاری فارس بدل می شود


فرماندار شهرستان خفر با اشاره به کلنگ زنی شهرک صنعتی و انجام اقدامات و برنامه های صورت گرفته برای مهیا کردن سرمایه گذاری در خفر گفت: با راه اندازی شهرک صنعتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خفر، در دهه فجر انقلاب اسلامی آیین افتتاح طرح های مختلف عمرانی، فرهنگی و اقتصادی با حضور معاون استاندار، نماینده مردم خفر و جهرم در مجلس و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

فرماندار شهرستان خفر در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار فارس از افتتاح و کلنگ زنی 22 پروژه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر خبر داد.

فرهاد جهانخواه، با اشاره به کلنگ زنی شهرک صنعتی و انجام اقدامات و برنامه های صورت گرفته برای مهیا کردن سرمایه گذاری در خفر گفت: با راه اندازی شهرک صنعتی، این شهرستان به یکی از مناطق سرمایه گذاری استان فارس بدل خواهد شد.

فرماندار خفر با اشاره به آبرسانی روستای سیف آباد گفت: توسط دولت و خیرین با اعتبار دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان در آخرین روستای خفر آبرسانی صورت گرفت که 600 میلیون تومان توسط خیرین تأمین شده است.

وی افزود: این پروژه شامل 6700 متر خط انتقال، حفر و کارگزاری 1000 متر شبکه داخلی و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ است که 35 خانوار از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خفر به یکی از مناطق سرمایه گذاری فارس بدل می شود

خفر به یکی از مناطق سرمایه گذاری فارس بدل می شود