مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-06سياسي

روستاهای محور - کرج چالوس گازرسانی شدند


پیش بینی می شود که پروژه گازرسانی به روستاهای البرز تا پایان سال 1400 به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تحریم های ناجوانمردانه، کشور با کمبودهای مالی مواجه است، پروژه های مهم و مطالبات مردمی معطل نمانده و در استان البرز نیز این روند وجود دارد.

شهبازی گفت: امروز مشعل گاز روستای کندر در کنار گلزار شهدای این روستا روشن شد و مردم این روستای سرد و کوهستانی از این موهبت برخوردار شدند.

وی افزود: ارتقا زیرساخت هایی همچون گاز، آب و برق مهمترین مؤلفه مانایی جمعیت در روستاها و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها است.

استاندار البرز اضافه کرد: سیاست دولت توانمندسازی روستاها و ایجاد بسترهای لازم جهت ماندگاری و بازگشت روستاییان است که این امر نیز اقدامی مهم در این رابطه محسوب می شود.

وی گفت: روستای کندر دارای بیش از 700 خانوار است که فاز اول گازرسانی به این پروژه در این روستا با اعتباری بیش از 12 میلیارد تومان به سرانجام رسید.

شهبازی افزود: پروژه های بعدی در همین مسیر نیز دنبال می شود و به امید خدا تا خرداد سال آینده تعدادی دیگر از روستاهای محور کرج-چالوس به گاز شهری دست می یابند.

وی گفت: برای ادامه این پروژه در 4 فاز، اعتبار لازم پیش بینی شده ولی مسیر بسیار سخت و صعب العبور است از این رو با کندی پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای محور - کرج چالوس گازرسانی شدند

روستاهای محور - کرج چالوس گازرسانی شدند