مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-06سياسي

برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در 106 شهر استان اصفهان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: همه مردم که امکان حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری را دارند می توانند در این راهپیمایی شرکت کنند و افرادی که نمی توانند هم از برنامه های زنده استفاده کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی صبح امروز در نشست خبری 22 بهمن اظهار داشت: هنگامی که کتاب ابرقهرمان ایران من در شبکه شاد بارگذاری شد، با استقبال خوبی مواجه شد و مسابقاتی از آن صورت گرفت که در دهه فجر مسابقات دانش آموزی انجام می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: برنامه مهمانی لاله ها در سراسر استان و شهرها و روستاها که شهید داشتیم انجام گرفت نهادها و دستگاه ها پای کار آمدند و پروژه های خوبی در سطح استان افتتاح شد.

بعد از دهه فجر نام مسؤولانی که همکاری نکردند را اعلام می کنیم وی با بیان اینکه برخی مانند بسیج، سپاه، استاندار و.

با قدرت به میدان آمدند، افزود: اما برخی اصلا و یا ضعیف در صحنه آمدند، وظیفه داریم از مسؤولانی که بزرگداشت انقلاب را دغدغه خودشان دانستند قدرشناسی کنیم اما نام کسانی را که به میدان نیامدند را هم پس از دهه فجر اعلام می کنیم.

احمدی تأکید کرد: هنوز دهه فجر تمام نشده و امید داریم در این روزهای باقی مانده افرادی که به واسطه انقلاب رشد کرده و مسؤولیت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در 106 شهر استان اصفهان

برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در 106 شهر استان اصفهان