مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-06پزشكي

ویزیت رایگان 180 نفر از نیازمندان تویسرکان


رییس اداره اوقاف تویسرکان از ویزیت 180 نیازمند توسط تیم اعزامی بسیج جامعه پزشکی بیمارستان بعثت همدان در تویسرکان در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: - مهدی محمدظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از اجرای طرح ویزیت رایگان با همکاری بسیج جامعه پزشکی بیمارستان بعثت همدان در حسینیه مسجد امیرالمومنین(ع) محله زرهان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) خبر داد و اظهار کرد: 180 نفر نیازمند تویسرکانی توسط هشت پزشک متخصص مغز و اعصاب، ارتوپد، اطفال، گوش و حلق بینی، فک و صورت، زنان و مامایی ویزیت شدند.

وی با تقدیر از زحمات هیات امنای مسجد امیرالمومنین(ع) افزود: هزینه دارو و آزمایشات بیماران ویزیت شده توسط تیم بسیج جامعه پزشکی از محل عواید موقوفات مرتبط در شهرستان تویسرکان پرداخت می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان با اشاره به غبارروبی گلزار شهدا با همراهی پزشکان و کادر درمان اعزامی بسیج جامعه پزشکی بیمارستان بعثت همدان گفت: ویژه برنامه محفل انس قرآن به مناسبت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع با سخنرانی حجت الاسلام حسینی یمین با موضوع ولایت و منزلت حضرت فاطمه(س) برگزار شد.

وی از تجلیل خادمان و فعالان قرآنی دارنده فعالیت های شاخص به مناسبت دهه مبارک فجر در هفته آتی خبر داد و گفت: ویژه برنامه جشن انقلاب و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان 180 نفر از نیازمندان تویسرکان

ویزیت رایگان 180 نفر از نیازمندان تویسرکان