مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-06دانش

ارتقای قابلیت اشتغال پذیری دانشجویان از اولویتهای وزارت علوم است


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم مهارت آموزی و ارتقای قابلیت اشتغال پذیری دانشجویان را از اولویت های این وزارتخانه برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی در آیین معارفه رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: در مجموع 45 پارک علم و فناوری در کشور تأسیس شده است اما قطعاً پتانسیل کشور ما بیش از این است و هم اکنون ظرفیت و قابلیت احداث پارک های بیشتری را در کشور داریم.

رحیمی با اشاره به اینکه کشور ایران در گذشته در حوزه صنعت و فناوری طی چندین قرن روی لبه تکنولوژی قرار داشته، اظهار داشت: فناوری هایی نظیر تکنولوژی استفاده از انرژی های نو و تکنولوژی قنات ها برای اولین بار ایرانیان در دوران قبل از اسلام پدید آوردند و سپس در دوره اسلامی با پیشرفت علم در ایران و جغرافیای ممالک اسلامی تکنولوژی نیز پیشرفت کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان های کشور دارای یک پارک ملی مستقر در آن استان هستند، گفت: قبل از راه اندازی این پارک ها واحدهایی با عنوان مراکز کارآفرینی در همه دانشگاه ها احداث شد که پس از آن این مراکز به واحدهای کارآفرینی و نوآوری، کارآفرینی و اشتغال پذیری و کارآفرینی و مهارت آموزی تبدیل شد وهم اکنون همه دانشگاه ها چنین مراکزی را دارند و این مراکز زمینه ساز مراکز رشد علم و فناوری هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای قابلیت اشتغال پذیری دانشجویان از اولویتهای وزارت علوم است

ارتقای قابلیت اشتغال پذیری دانشجویان از اولویتهای وزارت علوم است