مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-06اقتصادي

ترافیک البرز 4 و نیم برابر پیک ترافیک کشور است


معاون امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه سعی داریم با تأمین زیرساخت ها مشکل ترافیک استان البرز را برطرف کنیم، گفت: ترافیک البرز 4 و نیم برابر پیک ترافیک کشور است از این رو سعی داریم با بهره برداری از پروژه های راهی این شرایط را در استان بهتر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی درویش پور، معاون امور عمرانی استانداری البرز، امروز در حاشیه بهره برداری از پروژه های عمرانی شهر کرج مصادف با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ضمن گرامیداشت این ایام به شرح برنامه های استان البرز پرداخت و گفت: در این ایام استان البرز حدود 292 پروژه دولتی و 80 طرح خصوصی با اعتبار 2 هزار 400 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که تعداد دو هزار و 300 نفر اشتغال زایی به دنبال خواهد داشت.

معاون عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه رشد این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قابل قبولی همراه داشته است، اظهار کرد: بهره برداری از پروژه بزرگ و ملی چرمشهر-آبیک جزو این آمار محسوب نشده که با در نظر گرفتن آن رشد بیشتری را شاهد خواهیم بود.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود ترافیک را یکی از معضلات البرز و محورهای ترددی استان برشمرد و ادامه داد: اولویت ما در استان فراهم ساختن زیرساخت های البرز بوده است، در این راستا پروژه های بزرگی را به ثمر رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک البرز 4 و نیم برابر پیک ترافیک کشور است

ترافیک البرز 4 و نیم برابر پیک ترافیک کشور است